★ dostava besplatna pri kupnji iznad 540 Kn ★
 

Zamjena ili povrat proizvoda

POVRATAK ROBE

 

Ako vam predmet koji ste kupili ne odgovara, možete ga vratiti i mi ćemo vam ga zamijeniti ili vratiti novac. Rok povratka utvrđuje se 14 dana od primitka robe od strane kupca. To znači da vraćenu robu moramo fizički primiti u roku od 14 dana od primitka narudžbe od strane kupca. Ako nam robu pošaljete odmah, to će znatno ubrzati postupak povrata.

 

Što učiniti nakon povratka:

U slučaju povrata, roba ne smije imati znakove korištenja, mora biti u originalnom pakiranju sa svim naljepnicama proizvođača. To se odnosi i na zaštitne vrećice na kojima se u većini slučajeva nalazi barkod koji nam je potreban za rješavanje žalbe.

 

  1. Ispunite obrazac za reklamaciju koji se nalazi u narudžbi ili ga preuzmite odavde i dodajte ga u paket s proizvodima.
  2. Priložite kopiju poreznog dokumenta (fakture).
  3. Pošaljite paket preporučenom poštom na:

DEILY
Bezručova 1191/3

911 01 Trenčín
SLOVAKIA

 

 

Pošiljka u roku od 60 dana od prijema robe.

 

Paket ne šaljite pouzećem. Takva pošiljka neće biti prihvaćena!

Prijevoz robe od strane kupca uvijek plaća kupac.

Preuzmite obrazac za povrat.

REKLAMACIJE

 

Želite reklamirati robu?


Jamstveni rok je zakonom određen 24 mjeseca, a u na našu robu porezni dokument služi kao jamstveni karton. Zahtjevi se ne odnose na oštećenja uzrokovana nepravilnom uporabom i neadekvatnim načinom uporabe. Kupac je dužan podnijeti prigovor odmah nakon što otkrije grešku . Zahtjev ćemo razmotriti u skladu s uputama proizvođača robe ili njihovog predstavnika. Maksimalno vrijeme za rješavanje pritužbi određeno je zakonom 30 dana, ali trudimo se ubrzati sve na maksimalno zadovoljstvo kupca.

Kako postupiti sa žalbom:

 

  1. Ispunite obrazac za reklamaciju koji se nalazi u narudžbi ili ga preuzmite ovdje i dodajte u paket s robom.
  2. Priložite primjerak poreznog dokumenta (računa).
  3. Pošaljite paket preporučenom poštom na:

DEILY

Bezručova 1191/3

911 01 Trenčín
SLOVAKIA

 

Paket ne šaljite pouzećem. Takva pošiljka neće biti prihvaćena!

 

Prijevoz robe od strane kupca uvijek plaća kupac. Ako se prigovor prihvati, poštarina će biti plaćena.


Preuzmite obrazac za zahtjev